Dnes je Piatok 27.11.2020 , meniny má Milan 

VELKOSŤ PÍSMA A A A

Spýtajte sa knižnice

Formulár otázok a odpovedí

Vážení, objednal som si knihu z lístkového katalógu, keďže som ju v digitálnom nenašiel, a v mojom konte v oddelení ŽIADANKY nič nie je uvedené. Teraz ste oznámili, že maily neposielate, tak ako budem vedieť, že kniha je pripravená na vyzdvihnutie?
Dátum: 20.11.2020 08:48
Kkeď si objednáte knihu cez lístkový katalóg, žiadanku v tom momente na konte v Katalógu UKB nemáte. Ale keď je kniha pripravená pre Vás na vyzdvihnutie, automaticky je doplnená rezervácia na Vaše konto - kniha je už spracovaná a preto je možné doplniť žiadanku na Vaše konto. V prípade, že do 48 hodín nebudete mať žiadanku na Vašom konte, napíšte na pozic@ulib.sk, preveria stav Vašej žiadanky. Pri vybavovaní každej žiadanky sa môže stať, že dokument nie je na svojom mieste a príde tzv. nulka. V takomto prípade by žiadanka nebola pridaná na Vaše konto.
 
Dobrý deň, chcel by som sa opýtať, keď je teraz zatvorená knižnica ako to je s vracaním kníh, ktorým končí lehota vrátenia. Ďakujem za odpoveď
Dátum: 13.11.2020 13:59
počas zatvorenia knižnice si môžete dokumenty ponechať. Poplatok za prekročenie výpožičnej lehoty nebude účtovaný.
Dnes bola zverejnená informácia, že knižnica bude od 18.11. opätovne otvorená, po tomto termíne môžete vrátiť dokumenty, najneskôr však doporučujeme vrátenie do 30.11. Po tomto termíne Vám budú účtované poplatky za omeškanie.
 
Dobrý deň, funguje táto služba? https://www.ulib.sk/sk/novinky/archiv/elektronicke-dodavanie-dokumentov-z-fondu-ukb.html a ako si môžem počas zatvorenia knižnice dobit konto v portále ak na ňom nemámveronika finančné prostriedky? Vďaka za info, pekný deň.
Dátum: 27.10.2020 08:16
Keď máte záujem o zdigitalizovanie časti dokumentu, zadáte si žiadanku cez Portál UKB - žiadanka Expresné skenovanie dokumentov. Po zadaní žiadanky Vás bude kontaktovať Odd. digitalizácie s upresnením a uvedenou cenou za túto službu. Na základe tejto ceny si môžete dobiť kredit podľa pokynov, ktoré sú dostupné na Vašom konte v časti DLHY po prihlásení sa do Portálu UKB. Dobitie kreditu trvá zvyčajne 2 pracovné dni. Po dobití kreditu odd. digitalizácie zabezpečí dodanie požadovaného dokumentu v elektronickej podobe na Váš email. Poplatok za službu bude uhradený z Vášho dobitého kreditu.
Keď máte v pláne zadať si postupne viac žiadaniek, môžete si jednorazovo dobiť väčší kredit, aby ste nemuseli robiť prevody na každú žiadanku zvlášť.
V prípade ďalších otázok mi napíšte.
 
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať, či je možné priniesť povinné výtlačky periodickej publikácie priamo do knižnice aj v tomto období, alebo je potrebné ho zaslať na inú, určenú adresu? Vďaka.
Dátum: 19.10.2020 10:17
V krátkom čase Vás bude kontaktovať vedúci Oddelenia periodík p. Žákovič, s ktorým sa dohodnete na ďalšom postupe.
 
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať ako momentálne funguje knižnica. Teda či je kvôli novým opatreniam zatvorená alebo nie. Ďakujem
Dátum: 19.10.2020 10:15
Dobrý deň,
knižnica má aktuálne iba obmedzenia v počte osôb pre konkrétne miesta v knižnici, ale otváracie hodiny aj služby sú poskytované bez obmedzení.
O všetkých obmedzeniach v poskytovaní služieb informujeme na hlavnej stránke knižnice.
 
Dobrý den, už něklik dní se nemohu dostat v digitální knižnici ke studiu periodik. Vždy se mi na obrazovce objeví hláška Error. Děkuji za odpověď
Dátum: 09.09.2020 13:36
Z technických príčin je aktuálne Digitálna knižnica UKB nedostupná. Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu.
Keď bude Digitálna knižnica opätovné sprístupnená, budeme o tom informovať na hlavnej stránke knižnice.
 
Dobrý deň, prosím Vás , je možné využiť počítač priamo v knižnici pre pripojenie na internet ?
Dátum: 04.09.2020 14:45
V knižnici môžete navštíviť Študovňu elektronických dokumentov na 1. posch., v ktorej sú dostupné počítače aj s prístupom na internet.
 
Dobrý deň, je možné nastaviť si profil tak, aby pred upomienkou prišla pripomienka o blížiacom sa konci výpožičnej lehoty (napr. o 3 dni). Takúto službu poskytuje bez problémov napríklad Petržalská knižnica. Ďakujem Šepeľáková
Dátum: 26.08.2020 09:29
Univerzitná knižnica v Bratislave zasiela používateľom 3 dni pred uplynutím výpožičnej lehoty upozornenie.
 
Dobrý deň! Som štátnym príslušníkom Ukrajiny. Mám prechodný pobyt na územi Slovenskej republiky. Chcem sa spýtať, či existuje možnosť pre mňa výpožičky nielen v priestoroch knižnice, ale aj mimo priestorov knižnice?
Dátum: 28.07.2020 15:11
Podľa Knižničného poriadku UKB máte možnosť využívať všetky poskytované
služby iba v priestoroch knižnice.V odôvodnených prípadoch môže výnimku z Knižničného poriadku povoliť generálna riaditeľka.
Mgr. Kristína Brunnerová
Oddelenie absenčných výpožičiek
 
Dobrý deň prajem! Chystám sa Vám doniest povinné výtlačky novej knižky ktorá vyšla vo vydaní OZ Bratislavské rožky. Chcem sa opýtať, od kedy do kedy cez deň tak môžem urobiť? Ďakujem!
Dátum: 01.07.2020 15:56
Prijmite prosím naše poďakovanie za Vašu ochotu doručiť osobne do
Univerzitnej knižnice v Bratislave povinný výtlačok.


Knižný výtlačok môžete doručiť po celý pracovný týždeň v čase  8:30 hod. - 15:00 hod.:

  1. priamo do rúk pracovníčke Oddelenia doplňovania kníh,

    alebo
  2. odovzdať povinný výtlačok do podateľne UKB.


V prípade, že zvolíte variantu č.2, odovzdanie povinného výtlačku 
do podateľne UKB,  prosím o priloženie dokladu,  v ktorom sa budú
nachádzať nasledujúce vyšpecifikované údaje:



- meno a priezvisko dodávateľa,

- adresa dodávateľa,

- názov knižného titulu,

- počet odovzdaných exemplárov titulu,

- dátum,

- podpis.



Doklad je potrebný  z dôvodu internej evidencie ODK o doručení zásielky.



Ďakujem za pochopenie.
 
Zobraziť stránku  

Posledná aktualizácia: Aktualizované 18.05.2020 15:15  Tlačiť Hore

Subpage right banner